Wij zijn er om jou te helpen meer plezier te hebben in fotografie.

Wij zijn de Nikon School: een team van 5 trainers die jou helpen bij je reis door de wereld van fotografie en film. Sinds 2012 voeren wij met veel plezier en enthousiasme alle trainingen en workshops uit die je hier op deze site kunt vinden.
De Nikon School kent een rijk aanbod van workshops. Van een workshop voor je eerste Nikon camera tot en met ondersteuning voor de vakfotograaf: iedereen met een Nikon kan bij ons terecht voor een training of workshop.

Dit is het team van Nikon School Nederland

Alco van Ingen
Alco van IngenTrainer
Emile de Jong
Emile de JongCoördinator
Willem Lemmens
Willem LemmensTrainer
Thomas Palmen
Thomas PalmenTrainer
Maartje van Wulfften Palthe
Maartje van Wulfften PaltheTrainer

Nikon School: Learn to Inspire

Bedrijfsvoering:

De handelsnaam Nikon School Nederland is per 1 januari 2017 in bruikleen uitgegeven aan Learn to Inspire Events. Zodoende is Nikon School Nederland een officiële samenwerking tussen Nikon Netherlands en Learn to Inspire Events. Voor klanten is de Nikon School Nederland een apart bedrijf dat onafhankelijk van Nikon Netherlands opereert als evenement organisator. De website en alle gebruikersgegevens zijn echter in handen van Nikon Netherlands.

Nikon Europe BV – Stroombaan 14, 1181 VX Amstelveen – www.nikon.nl
Learn to Inspire Events – KvK 01164434 – www.nikonschool.nl